Ätit hemlagad pizza och choklad med frukt och bär samt tittar på "En kväll för Marie Fredriksson".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ätit hemlagad pizza och choklad med frukt och bär samt tittar på "En kväll för Marie Fredriksson".
Kupolen köpcentrum i Borlänge (bara att googla). För att komma dit från Falun passerar man Venusberget
Edit Venusberget är också googlingsbart... men man bör lägga till Falun i googlingen![]()
Varför min Google-historik ser ut som den gör kan nog till stor del skyllas på detta forum...![]()
Åh, tack för påminnelsen! Slog på nu.
Kom just hem från jobbet, nu varva ner lite, sen sova innan nästa pass. Upp 6.15 imorrn.
Om jag inte missminner mig fullständigt så såg jag dessa på city gross för inte jättelänge sedan.Om leverantöen inte klarar att leverera till Sverige så borde det inte finnas på NK heller.
Detta är det
Visa bifogad fil 44535
Orkar inte … då loggas jag ju ut överallt.Rensa kakorna och starta om webläsaren och kolla sedan om du fortfarande får upp burarna?
Nej bara skor just nu.Får ni också upp en massa reklam för hundburar?
Visa bifogad fil 44543
Kakor är väl bra att rensa lite då och då?Orkar inte … då loggas jag ju ut överallt.![]()
Nej nej nej - kakor ska man Äta, inte rensaKakor är väl bra att rensa lite då och då?
Jag hoppas du googlat på jobbet också![]()
Det är snyggt!Tar en paus från att 'diskutera' damhockey och kollar på Medici. Gud vad jag älskar det kvinnliga renässansmodetdreggel