Vad gör vi CXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 018
  • Visningar Visningar 82 150
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ösregnar och blåser snett.

2D12C2C2-9714-4F0D-B4EA-AF7CFAA27861.webp

Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.

Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.
Testa mitt matoljeknep :up: !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 144
Senast: Liten
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 255
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka