Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick när jag var 10 (gissa om födelsedagen blev förstörd) och var sist vad jag vet, är nyligen 32 fyllda. Ett litet sår. Ska ringa vc imorn och se vad de säger.
Eller blivit biten av en kattFast stelkramp brukar man väl bekymra sig för först när man trampat en rostig spik genom foten, typ?![]()
Åh jösses ja! Fula sår.Eller blivit biten av en katt
Jag är ochså spruträdd och aktar mig för arga katter då jag även är allergisk emot dom.Åh jösses ja! Fula sår.
Jag är dum och spruträdd så jag har inte sökt läkarvård efter kattbett, men det har varit på håret.
Jag har inte tagit någon spruta sedan jag var tio år, är född på nittiotalet. Borde dock ta TBE, men vill inteMan brukar få en i skolan vid 16 års ålder oxå
Fast stelkramp brukar man väl bekymra sig för först när man trampat en rostig spik genom foten, typ?![]()
Jag har inte tagit någon spruta sedan jag var tio år, är född på nittiotalet. Borde dock ta TBE, men vill inte![]()
Nu har jag varit ledig en hel vecka och det verkar oooomöjligt att gå och lägga sig i tid för att komma upp utvilad och pigg imorgon. Såklart. Suck. I-landproblem.
Sitter på jobbet och dricker "barnte" som min kollega kallar det. Har tappat känseln i ett finger helt![]()
Barnte är tydligen Liptons blue fruit eller red fruit. Vuxente är sånt man köper på lösvikt och gärna earl grey. Såklart!Och vad är barnte?![]()
![]()