Äntligen är jobbhelgen över 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pepp pepp peppPeppar mig själv för att gå ut och byta däck på släpvagnen. Det går sådär...*vill inte*
Det låter som om det INTE är ditt val av nästa bilköp...Nu har jag lämnat bilen på verkstaden för krockskadelagning (blev ju påkörd bakifrån för några mån sen)
Så nu ska jag köra hyrbil och det blev en Toyota avensis kombi då kombi är ett måste o den enda kombin dom har.
Jösses! Den är så liten så man armbågar sig själv och turligt nog tog jag bara med lilla bilburen,den gick in med mm marginal
Och den piper o tjuter av okänd anledning eller ja bältet var en av anledningarna den andra har jag inte kommit på än,sen är den gjord för blindasom inte kan se ut genom bakrutan. (backkamera)
Ja ja,hoppas jag får tillbaka min egen bil fort!
Helt korrekt! Som grädde på moset så kan jag se på datorn att den dricker mer än min mycket större kombi med mera motor och utan pipandeDet låter som om det INTE är ditt val av nästa bilköp...![]()
Eller av en igelkottEller blivit biten av en katt
Update. Läkaren på VC som själv har hästar sa att jag absolut skulle ha påfyllning. Sååå hann göra eftermiddagsbesöken och fixa in en vikarie för mig till kvällen och åka (jobbar inne i stan, vc ligger utanför och eftersom jag trodde jag skulle få jäääävla ont i armen valde vi att göra så).
Berättade för ssk om min synnerligen traumatiska upplevelse när jag fick vaccinet när jag fyllde 10 att jag var väldans orolig för smärtan från just vaccinet och sa skämtsamt att kan jag inte uppföra mig som 32åring lär ni väl skicka mig till psyket (sa det lite skojsamt). Men! Hon stack ovanför höften typ, gjorde inte alls så ont!! Rent av sa häpet "du skojar med mig, du driver med mig?! när hon sa att det var klart. Tackade så hjärtligt för hennes fina hjälp; skulle va stickexpert och det märktes.