Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar verkligen inte trivas på ditt jobb. Letar du annat?Ska snart sätta mig i receptionen och ha tråkigt. I dag måste jag jobba över 3 timmar, ser inte direkt fram emot detvisserligen får jag + på flextiden men jag kan ju aldrig ta ut flextid eftersom receptionen måste vara bemannad hela tiden. Har nu 27 timmar plus.
Har helt missat att lösa någon form av mat till eftermiddagen, men jag har ett äpple så det får väl duga som "middag"![]()
Ja och nej. Jag har insett att jag måste ta tag i mitt mående först. Just nu är jag helt utpumpad i hjärnan efter en dag på jobbet och det är svårt att fokusera på att läsa jobbannonser osv, orden går inte in in i hjärnan. Är helt omöjligt på något störigt sätt.Du verkar verkligen inte trivas på ditt jobb. Letar du annat?
Ska dricka en extra (koffeinfritt dock) kopp kaffe medan jag förbereder mig för att bli "fattig"dvs betalar räkningarna. Just nu är jag rikare än jag nånsin varit
(som jag brukar tjata om, sry
) och vill förlänga känslan lite.
Alltid lika trist när pengarna viner bort från kontot![]()
Då är ju den stora frågan, vad har du för fin klänning på dig!?Blev tyvärr inte friskare av att gå till frisören
Men när jag satt och väntade på min tur kom en äldre kvinna fram till mig och sa: ”Jag måste bara säga att vilken fin klänning du har, du klär fantastiskt bra i den! Det är dessutom min favoritfärg.”
Jag berättade att det är mitt nyårslöfte att bara ha kläder jag känner mig fin i. Det tyckte hon var ett himla bra sådant (det tycker alla jag berättar det för).
Så fint![]()