Vilken dag.
1. Hos veterinären med ponny som behövde dra ut tänder. Blev lite sent, som det gärna blir.
2. Kom skadedjursmänniskor och skulle se över om de kunde hitta mössen vi hör. De hittade spår. Överallt typ.
3. Tänkte att vad skönt att allt är klart. Går på muggen. Inser att golvet har svällt. Lyfter försiktigt på plastmattan som ligger och det är BLÖTT!! Ringer försäkringsbolaget, de lägger ett ärende. Jag ringer min vän snickaren och ber om hjälp. Får veta att han är långt härifrån

men han hjälper mig att få kontakt med vvs-killarna så jag kan få lite stopp på eländet.
4. River under tiden ut plastmattan på golvet, hittar läckan (skarv i röret som droppar så han borde kunna laga det åt mig) och tidernas jävla vattenpöl, bifogar bild.
5. Hittar dessutom att värmesystem inte håller trycket.
Åh, glömde jag nämna att jag har en skitdålig hjärndag, dvs hjärntrött?
Bokat besiktning på läckan till nästa vecka, under tiden får det väl stå och lufta och hoppas att det inte tagit sig till angränsande rum (eller hur att de klarat sig med den jävla vattenpölen...).
Skänker bort det jäkla huset idag om någon är sugen. Jag flyttar in på Scandic i stället.