Ledig i morgon så startar en då!Yey så spännande! Ananasen behöver en egen tråd! Eller åtminstone uppdateringar i trädgårdstråden tycker jag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledig i morgon så startar en då!Yey så spännande! Ananasen behöver en egen tråd! Eller åtminstone uppdateringar i trädgårdstråden tycker jag.![]()
Äsch, han ska vara nöjd ändå. Han lär ju definitivt träffa björnbärsbuskarna då de liksom inte rör sig så mycket (jämfört med grisar)Vilket som men det kanske är mer lämpligt med bössan till grisarnaplus att han kan bli lite kinkig på mig om jag lovat ut honom till björnbärsrensning tror jag
![]()
Undvik direkt ögonkontakt så är det inte så farligt. Låtsas som om den inte finns där och var som vanligt, du ska se att med tiden kan ni samexistera utan större problem, MEN. TITTA. INTE. RAKT. PÅ. DEN!Det är någon form av jätteklot där ute. Känns konstigt varmt och sticker i ögonen om man tittar på den. Borde jag vara orolig?![]()