Har två vagnar till den ena är tyngre och den andra är en vanlig långvagn. Men vill inte köra med lång vagnen hemma nu på isenAha en stång fastsvetsad kanske?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har två vagnar till den ena är tyngre och den andra är en vanlig långvagn. Men vill inte köra med lång vagnen hemma nu på isenAha en stång fastsvetsad kanske?
Se till att sladden är urdragen och försök vrida upp den med en plattmejsel, bara en tanke.Försöker få loss en trasig lampa ur en adventsljusstake. Någon som har någon bra idé?
Visa bifogad fil 82826
Ditt värde som person baseras inte på de gåvor du ger!I dag känner jag mig som världens sämsta pissmänniska som inte är något värd över huvud taget.
Jag gör inte alla tillräckligt glada, dåliga julklappar till pappa, bästisen skrev ett kort sms, jag hade gjort dåliga kakor till pappa, mamma ringde och jag var inte särskilt pratglad, katten vill inte ens gosa I sängen.
Jag fattar ju att det inte direkt är så men känslan av att alla jag känner är besvikna på mig och att jag inte gör tillräckligt för att de ska vara glada är stark.
Vill sova och se om det kan bli bättre i morgon men jag är för stressad och uppvarvad i tankarna på att jag är sämst för att kunna sova.![]()
Bugger, USA lämnar walkover till Swiss pga covid
@Tranan skrev redan så bra så jag kan bara instämma. Det är inte ditt jobb att göra andra gladaI dag känner jag mig som världens sämsta pissmänniska som inte är något värd över huvud taget.
Jag gör inte alla tillräckligt glada, dåliga julklappar till pappa, bästisen skrev ett kort sms, jag hade gjort dåliga kakor till pappa, mamma ringde och jag var inte särskilt pratglad, katten vill inte ens gosa I sängen.
Jag fattar ju att det inte direkt är så men känslan av att alla jag känner är besvikna på mig och att jag inte gör tillräckligt för att de ska vara glada är stark.
Vill sova och se om det kan bli bättre i morgon men jag är för stressad och uppvarvad i tankarna på att jag är sämst för att kunna sova.![]()