Ska gå och lägga mig nu. Fullt upp imorgon också = bra. Förhoppningsvis tar jag mig igenom även morgondagen utan allt för stora avvikningar från schemat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beslutsångest. Ska baka till jobbet i helgen. Men vad?
- Dumlekaka i långpanna
- Kolakakor med Toffifee och saltkola
- Kolakakor med Daim och havssalt
- Kärleksmumssnittar
Help me!![]()
Det började jag med redan när jag var 21 år och någon frågade mig hur gammal jag var på studentmiddagen - en smula pinsamt att sitta, humma och vara tvungen att räkna efterBarnrumpa![]()
Jag blir 47 om inte alltför många dagar... blir man så gammal måste man hejda sig när någon frågar om ens ålder och räkna efter
![]()
ALLT! Du behover baka alla de dar ... och sedan skicka till mig!![]()
Det är det alla år.Varför är det 31 dagar i augusti i år?![]()
Jag har bestämt att jag kommer fylla 27+ hädanefterdet funkar för farsan som fyller 27+ 25 i år så jag tänker att det bör gå skapligt för mig med! Möjligen att det blir 28+ om kommande år blir särdeles bra
![]()
Har bestämt mig för att jag klarar mig utan väskan. Den är en materiell tingest.
Jag lånar ut den och hoppas att den kommer hem hel och i ett stycke.
Ont:
Sitter på gatan och lyssnar på min galna vän som SPRUTAR ut idéer på nya konstverk. Oerhört roande. Har bett servitören om en jämn ström av vin och antecknar flitigt![]()
Har drygvecka på jobbet och enda lediga dagen är idag = tänkte mig lite sovmorgon
Det tänkte sig in den ohemult stora hunden som jag huserar = väcktes av ett dovt och långt ylande 05.50 i morse
Tur att jag är van att vakna i halvottan alltså.. Tog det ändå lugnt i morse och bäddade ner mig i soffan med en tekopp inom räckhåll och bara slappade![]()
Inget att vara ledsen för @athena_arabians jag brukar kliva upp ungefär vid den tiden och fick en lång slömorgon, så det är helt okej![]()
Jag röstar på kärleksmumssnittar!Jag har inte så mycket hjälp av er här i tråden![]()