Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tvättar och skrapar min lilla veranda, och grunnar på om jag ska måla tillbaka de röda spåren i träet, eller om jag också ska måla över allt med vitt igen ? (Den riktiga frågan är alltså hur pass lat jag är.... )
Var ute en stund mitt på dagen och det var rent gräsligt varmt. Tror jag fick lite solsting för sedan blev jag paniktrött.
Glad att det var vettig temp när jag gick ut med hunden imorse. Fast det hann bli varmt och det var en väldigt flåsig papillon på hemvägen. Jag hade ytterdörren öppen när jag var ute och han ville inte ens gå ut. Dvs han följde med ut men gick in igen. Ligger helst på betongen framför vedspisen. Där är det kallt.
Inte utan att jag funderar på att göra honom sällskap på golvet
Klockan ar snart 8 am, det ar 25*C redan sa det ar bast att jag drar igang dagen innan det ar for varmt att vara utomhus. Om jag rensar ogras i nagon timma sa jag har gjort lite nytta i dag och sedan blir det till att aka ut och kopa jordgubbar (exactly VAD hade jag i jordgubbs traden att gora ) och gora en rabarber/jordgubbs kaka fran New York Times.
Precis blivit klar med att diska upp 2 veckor worth of disk som staplats på hög i köket... Det finns säkert något glas till någonstans men nu ska jag äta lax och nypotatis först...