Jag är så himla trött idag. Fick tvinga upp ögonen imorse för att jag skulle lyckas kravla mig upp ur sängen. Blev piggare ett tag, men nu har tröttheten tagit över igen.
You me both

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så himla trött idag. Fick tvinga upp ögonen imorse för att jag skulle lyckas kravla mig upp ur sängen. Blev piggare ett tag, men nu har tröttheten tagit över igen.
och kopparpasta också kanskeJag ljög lite där... de har med största sannolikhet varit i närheten av hydraulolja och smörjfett![]()
![]()
Bra att du sökte.Vid närmre tanke är jag överkvalificeradKanske ännu bättre odds då
![]()
Ah. Så länge det går från Tyskland till Sverige är den off grid?Nej för den har inte kommit till Sverige än
vänta nån dag
mvh beställer alla kläder från bonprix
Jajemän! Supergott!Kycklingrulle? Är det typ kebabrulle fast med kyckling?
och kopparpasta också kanske![]()
Ah. Så länge det går från Tyskland till Sverige är den off grid?
Svarade just på en nyckelfråga med "finns i sjön".
Fick sen lite dåligt samvete så får väl gå ner och leta i lådorna
Året 2021 kommer gå till historien som året då Törnis inventerade nyckelbeståndet. Stark insats.
Den där högen var av Herakles-nivå!
Fanns ju tre lådor även haha så du får gångra den med tre. Obs kanske dyker upp en fjärde? Vem vet?![]()
Jag läste soprummet. Och funderade varför i sjutton du vill sova just där.Undrar om sovrummet är tillräckligt svalt för att katten ska kunna göra mig sällskap inatt?![]()