Vad gör vi? Del CCXII

Jag hoppar över firandet idag. Har slipat spackel, torkat av väggarna och sen maskat hela rummet. I morgon inleds operation målning :)
Normalt sett hade jag väntat med målning tills jag hade flyttat in och boat in mig. Tyvärr är en vägg i sovrummet någon sorts röd. Typ köttfärgad :wtf:
Därav min ommålning innan inflyttning.
Bilden återger inte den faktiska färgen.
1000012699.webp

Tur för henne att hon typ är den sötaste som finns och egentligen väldigt go men idag är hon billig 😅
För många år sen kom avkomman åkande i sin skolbuss. Ser nåt svart lurvigt i ett dike och hojtar till busschauffören - stanna bussen, jag känner den dår hästen.

Blir det riktigt desperat kan man alltid hänga tunn metallänk i grimman samt linda nackstycket med metalltråd med antenn mellan öronen.
De riktigt skickliga kan lyfta på benen och huka sig. Och bara kliva rakt ut

Vi har typ 20 grader och sol. Ingen frysning här inte!
Firar inte valborg, eller kungen för den delen. Har nog aldrig varit vid en brasa heller, inte vad jag minns.

Första maj däremot! Det firar jag med att hytta med näven här hemma och gnälla lite på barrikaderna. Klasskamp med måtta.
I in CUF-avdelning åkte vi på cykelutflykt 1 maj.
Vi tyckte S var politiskt ute och cyklade så då gjorde vi det på riktigt :D

Tog afk och åkte hem två timmar tidigare. All pollen håller på att ta död på mig 😅
Jag medicinerar men bihålorna är helt fucked up och gör att jag får så himla ont bakom ögonen.
Om någon har en dunderkur mot det tar jag gärna emot den 😁
Enligt vissa allergiker på internet så hjälper det att äta lite lokalproducerad honung varje dag. Alltså från bin som samlat nektar (?) i området där man lever.
Det låter rätt mysko men man vet ju inte, kan funka.

Har beställt helt orimliga mängder te. :D Allt mitt te tog slut i går, så sitter här med påste :cautious::angel:
Förstår dig. För några veckor sedan låg det en förpackning svart te utan smak vid min plats i lunchrummet. Inget jag någonsin kommer dricka. Jag vet inte vem och varför det hamnat vid mig. Nä riktigt te vill jag ha.

Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.

Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner. 💔💔💔😭😭😭

Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.

Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner. 💔💔💔😭😭😭
Men vilken chock. Beklagar.🌸

Men fy så hemskt! Jag beklagar :heart

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 537
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 822
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 680
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka