Snurrfian
Moderator
Jag har ingen att ge dig. Därför engagerar jag mig inte ideellt längre![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen att ge dig. Därför engagerar jag mig inte ideellt längre![]()
![]()
Vi har just skickat hem faderskapet efter överraskningsfirande av honom. Hans sambo tvingade honom blunda i 1,5 h i bilen och åkte hit med honom. Missen var att ha på radion och nyheterna från Radio Sörmland drog igång.
Vi gömde dock övrigas bilar och gömde dem i badrummet.
Hela huset är fullt med ballonger och serpentiner. Även ute..
Faster tog med sig pite-palt och sen åts det prinsesstårta på det. Helt ny dimension av paltkoma!
Glad pappa och kul att sambon fick träffa så många ur min galna och härliga familj! ❤
Måste vara ett MEGASTORT badrum.....Vi gömde dock övrigas bilar och gömde dem i badrummet.
Palt OCH prinsesstårta?!Konstigt att gästerna kom in i sina bilar
![]()
Tänk dig att köra hem 20 mil på det.
Det gick åt mycket kaffe för att få dem startklara.
Ingen har rört de fina chokladpralinerna vi beställt. Känner mig lite kränkt.![]()
Måste vara ett MEGASTORT badrum............
![]()
De kommer inte att behöva äta något i nästa vecka![]()
Ingen har rört de fina chokladpralinerna vi beställt. Känner mig lite kränkt.![]()
Jätteblöt antagligenTänkte jag skulle gå ut med hundarna, frågan är bara hur blöt man blir?
Jag sa ju du skulle bli blötVa fan!! jag hann inte mer än posta inlägget så vräker det ner![]()
Jag kanske skulle behöva göra något sådant.Jag skrev ett mail från min jobbadress för flera år sedan till en säljchef där jag beklagade mig över säljarnas ointresse och undrade om man var tvungen att boka tid för att provköra de utannonserade bilarna. Jag kan lova dig att det tog skruv! Jag blev jagad på telefon och när vi kom dit sprang de benen av sig för att sälja, stor skillnad mot för när ex och jag var där och några hängde vid kaffeautomaten och skrävlade om sina semestrar med vi med flera irrade runt bland bilarna.
Om de inte är intresserade av att sälja utan hellre dricker kaffe blir jag bara förbannad och så går jag till någon annan istället, nu var det ex som gärna ville titta på den bilen iaf så jag mailade med gott resultat.![]()
Detta har inget med självförtroende att göra men...Jag kanske skulle behöva göra något sådant.