Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter underbart! Jag hade klarat smör på min, som skulle stelna och bevara konsistensen. Eftersom jag åt innan den svalnat blev det precis så. Minus potatisen. Mycket gott!Varm leverpastej, potatis och skirat smör är fortfarande en av de rätter jag saknar att äta hos min mamma. Bara hon kan göra det sådär gott! Och rotmos och fläsklägg!
Mamma är lite sjuk nuförtiden och lagar mat när hon orkar.
Fasen, blev jäkligt hungrig nu..![]()
Yey kissekatter!Katterna har anlänt! Bägge klättrade direkt upp på loftet
Visa bifogad fil 101845
Nu ska jag dock börja skala räkor här nere så återstår att se om de kommer nedflygande![]()
Rapport: Maten serverad och uppäten på ca 30 sekunder!Kom just på att katten inte fått 18-19-delen av sin middag ....![]()
Var beredd på att fånga katter i flykten (var de inte de som var lite dumdristiga också??)!
Man ska fånga med händerna eller armarna, inte med huvudetYes fick precis en i huvudet när jag satt i schäslongen. Katt alltså
När jag satt här:
Visa bifogad fil 101869
Visste inte att det är nordiskt med tunt hårJag har typiskt mjukt, nordiskt hår. Det är hopplöst att styla så jag har det oftast i en kort svans och gelé efter en hårtvätt för att få lite volym, men annars ligger det rätt platt. Mamma påstår att jag hade mycket hår som barn, men eftersom jag alltid var kortklippt som en pojke och oftast misstogs för att vara en så vet jag inte. När jag blev äldre och bestämde själv har det varierat mellan nästan snagg och ner till underkant skulderbladen.
Host host.....................Har vänner på Facebook som delat bilder på både pepparkakor och julmust idag. Det är ju alldeles för tidigt!!
(För det är ju inte alls så att jag just fått hem en adventskalender...)
Visste inte att det är nordiskt med tunt hårMen då vet du ju hur hopplöst det är ja.
Jag har så lite hår att jag inte ens kan ha en hårklämma i det, trots att det förut nådde mig till BH-bandet nästan. Flätade jag det blev det den tunnaste flätan, trots att det var allt samlat i en svans. Löjligt ju!
Ser ut som kalkavlagringar, om det är den vita beläggningen du funderar på.Hittade det här i duschen, funderar på om det är mögel.
Nästa steg är vad man kan göra åt det. Blir till att googla å läsa på nu.
Visa bifogad fil 101871