Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte ens 40 och börjar få klimakterie annonser 🤣 Barn relaterade annonser gav de upp med för ett antal år sedan.
När du säger det så får jag även sådana har egentligen inte noterat dem för de känns ju mer rimliga. De måste se mig som aningen splittrad 🤪

Vaknat och ligger och drar mig i sängen :)
Skulle varit och sjungit i kyrkan idag, men rösten är för kass efter min förkylning 👎

Sugen på att åka på lite shoppingsrunda, men tror inte jag är frisk nog för det heller. Vet inte om de affärer jag vill till är öppna heller 🙈 Kanske får bli senare i helgen istället.

Hoppas på att få lite sy-flow i alla fall 😃

Klätt av granen och plockat ihop allt julpynt. Nu ska det "bara" bäras ut i förrådet också.... ;)

Eldar och det snöar utanför fönstret. Vi förväntas tydligen få strax under en decimeter snö idag. Vi får väl se hur det blir med det....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: Mint
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 594
Senast: Otherside
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår