Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom igen när du fyllt ett par lador :cool:

Har ingen lada. Men… tex rimligt antal hårsnoddar från Marc Jacobs? 😅

1886DB51-7E20-44EB-A404-A301F7D108C9.jpeg

Härligt. Jag fick en snilleblixt i stallet idag. Har saknat förvaring där länge. Det finns inte speciellt mycket plats. Jag gick in i förrådet och stod där och glodde en stund. Fick ögonen på en skohylla i metall. Den blev PERFEKT upp-och-ner på väggen i stallet :) . Nu kan jag lägga saker på hyllplanen, samt hänga annat över "fötterna" (eftersom den hänger upp-och-ner). Finns inget bättre än när man kan återbruka en pryl, tycker jag :) !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 121
Senast: Mint
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 603
Senast: Otherside
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår