Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en förmiddag i stallet. Hann både med mockning, promenad av ponny och dra av massor med hår från hästen och åringen.

Ponnyn var hysteriskt pigg idag, så när jag sa till henne att hon skulle stå stilla så gick energin uppåt istället. :rofl: Tur hon bara är 114 cm hög, när hon står på bakbenen och viftar med frambenen… Får bli körning på söndag…

Dricker kaffe hos mamma o väntar på att resterande människor ska vakna. Fjäskade lite för hennes katter men blev dissad, var roligare gå ut tyckte dem :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 193
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 315
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår