Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och den lär antagligen inte bli någon bra dag alls![]()
Hoppas på allergi! Håller tummarna hårt!Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge![]()
Det hoppas jag med.Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge![]()
Jag med ❤Hoppas på allergi! Håller tummarna hårt!
Håller alla tummar i världen för allergiÄr täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge![]()
Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge![]()
Glass hände. Det är okej.Tänkte gå och lägga mig, sitter nu och äter glass. Vad hände?
Glassen hoppade ur frysen i handen... äntligen hände det....Tänkte gå och lägga mig, sitter nu och äter glass. Vad hände?
Alltid positivaGillar att ni är så positiva![]()
Alltså jag tar blåbärspajen och osten!Visst ja, vi har glass med salted caramel swirlsOch blabars pie
och middagen blir rester av biff, lok, ost, och lite annat godis i croissant deg och pa grillen. Snabbt, enkelt och forhoppningsvis gott!