Ingen expert mer Àn att alla tÄrtor gÄr att Àta dagen efterNagon som vet om man kan gora tartbottnarna dagen innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen expert mer Àn att alla tÄrtor gÄr att Àta dagen efterNagon som vet om man kan gora tartbottnarna dagen innan?
Man kan nog, och dÄ tror jag att det rekommenderas att man förvarar dem i avstÀngd ugn tills man ska anvÀnda dem. Men bÀst Àr att göra dem precis innan man lÀgger ihop tÄrtan och Àter den. DÄ blir marÀngen som bÀstNagon som vet om man kan gora tartbottnarna dagen innan?
Om det Àr sÄn med marÀng uppe pÄ sÄ hÀnger det pÄ luftfuktigheten, sommar med hög luftfuktighet, helt hopplöst. Annars gÄr det utmÀrkt. En lösning kan vara att stoppa i frysen, dÄ hÄller de bÀttre.Nagon som vet om man kan gora tartbottnarna dagen innan?
Och @hastflicka : Jag kÀnner lite att jag shoppar stentumlare by proxy hÀr. Perfekt!Du Àr inte den enda![]()
jag sÄg ocksÄ Beowulf-dokumentÀren och tyckte det var intressant och att hypoteserna verkade troliga. PÄ ett liknande tema Àr den dokumentÀr om Stonehenge (och forskare som försöker följa stenarna frÄn Stonehenge bakÄt i tiden) som ligger pÄ SVT vÀldigt intressant och tankevÀckande tycker jag.Sett klart om Beowulf, vÀldigt trovÀrdiga teorier om hur det sÄg ut under 500-talet med fimbulvinter, hungersnöder och stridigheter. KÀnns absolut som det ligger mycket sanning i kvÀdet.
Ăsch dĂ„, sömn Ă€r överskattat. Sitt uppe med mig och @LadyCovergirl m fl.![]()
Kan ju vara en fördel att ha det Àven nÀr ni söker andra jobb.
Jag vĂ€ntar med sĂ„nt till EFTER den hĂ€r regnperiodenSisĂ„dĂ€r... Nu var alla dörrar och dörrkarmar avtorkade. JĂKLAR, vad de var skitiga...Jag brukar damma av dörrarna ibland, men torka dem gör jag vĂ€ldigt sĂ€llan. Tydligen behövs det...
![]()