Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev uppringd av det lokala sjukhuset. En något forcerad kvinna berättade att de fått brev från stora sjukhuset om utredning inför öcells transplantation.
En massa prover ska tas. Bl.a. ska det fastställas att jag inte har nån insulinproduktion kvar. Efter 52 är med diabetes.:rofl: Herregud, det konstaterades redan i början av 80-talet.
En massa prover som hon redogjorde för i detalj. Jag är inte intressserad. Ta proverna och meddela resultat, jag behöver inte veta exakt vilket prov som är i vilket rör.

Det mest irriterande är att jag en morgon ska äta frukost utan att ta insulin och åka till sjukhuset för att ta prov efter en och en halv timme. Lär få ett hiskeligt blodsocker som det tar en hel dag att rätta till :arghh:

Hon hetsade om att de borde få till provtagningarna inom två veckor. Jösses, det är väl inte bråttom?
Utredningar inför transplantation tar väl låååång tid och ev transplantation sker sannolikt inte inom det närmaste halvåret.

Nåväl, det kommer säkert att gå bra bara jag inte hör den där stressade rösten

Efterbild på nymålat badrum 😁! Jag älskar färgen!
20230707_084817.webp

Jösses, slängde på mig mascara idag. Big mistake!

Ser numer ut som en tvättbjörn då jag kliat mig i ögonen x antal ggr, Att jag aldrig lär mig :rofl:

Ja ja vad är väl en bal på slotten.

Blir en lugn dag på jobbet idag. Big power meet och det är redan svårt att ta sig fram med bil :) Många fina bilar att titta på är det dock 😍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 376
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 218
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 994
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka