Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog av täcket på min helklippta häst när jag lunchfodrade för han kändes onödigt varm under. Blåser rätt kallt så kanske var ett dumt beslut...? Kanske skulle bytt till ett tunnare täcke bara. Alltså detta med att ha helklippt häst är bara bängel :p 😂

13D685FB-5D74-4E90-84B4-EA27C3B4D362.webp

Ligger i sängen och vilar lite på lunchen för att orka med eftermiddagen.

En jäkla tur att jag ändå åkte till Willys igår. Vaknade vid tre med 1.7 BS så glassen fick omedelbar användning. Jag har ju medvetet hållit det mycket högt eftersom jag inte haft något hemma om jag skulle krascha men det var inte direkt världens bästa strategi. Otack är världens lön. När jag nu skulle få ner det till ok nivå så händer det här naturligtvis. Hej rekyl :meh:

Jobbar och sliter med rutinbeskrivningarna men oj vad jag jobbar snabbt här hemma, borde sakta ner så att jag har något kvar nästa vecka :D
"Säkerhet i receptionen" blev 10 sidor lång :nailbiting: men det går inte att korta ner mer. Det är mycket en ska tänka på när man arbetar i reception. Är väldigt tacksam över att jag fick gå på kurs om säkerhet i reception för två år sedan, och att jag är flitig på att anteckna och spara anteckningar.

Nu blir det paus. Jag har nog sett att de på jobbet som inte är tvugna att vara på en plats pausar och fikar konstant :cautious: Nu är det min tur! Mohahaha :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
938
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 188
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 859
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.