Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns fördelar med att ha dottern med pojkvän hemma hos oss och plugga. Till lunch fixade de våfflor!![]()
Ja fick rysningar av någon konstig anledningJaså, tycker du att den är läskig eller nåt?
Jag tycker att den är jättegullig![]()
Jag är lite i samma sits. Dock valde jag att inte stanna hemma. Mina symtom är nämligen exakt samma som de kan vara när det är sådant här torrt och kallt väder. Lite torr i ögonen. Lite tjock i halsen. Hostar ej, ingen feber, nyser inte, inte ont i kroppen. Det är ju omöjligt att veta om en förkylning är på "G" eller om det bara är normaltillstånd....Och alla pollenallergiker - hur ska de tänka
??
Jag lyssnar på podcasts och pluggar (*host* surfar på buke)
Det är skinande sol och 8° ute, så jag funderar på att sätta mig på balkongen med en filt istället ☀
Jag är inte avundsjukFusk, här är det grått och blåser storm. Men jag tar en paus i mitt pluggande, orkar inte koda intervju något mer just nu.
Vi var 5 studenter, av 30 som deltog. Det säger dock nog mer om kursens och kursledarens popularitet än om att använda zoomFy vad det blåser! Men, jag har varit i skolan och gjort revideringar på projektet och lämnat in det igen och sen fyllt i en brutalt ärlig kursvärdering. Om en timme är det kursavslutning via zoom. Undrar hur många som kommer att delta... Ska snart ringa hem ungkotten från skolan iaf![]()
Ser verkligen ut som en bulldozer.
Ser verkligen ut som en bulldozer.
Har en sån själv fast i stort format.