Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passar på att slösurfa på datorn, glo på tv och käka en delicatoboll :d medan ungen sover, innan jag lägger mig själv.

Pratade i telefonen med en kompis istället för att skriva en sak som ska till ett möte imorgon och nu är jag för trött. Måste alltså upp tidigt och fixa imorgon..

Packat en till flyttlåda: hjälpsam katt; eller inte som satte sig i den 🤣😍. Bästa sambon som gjort ett fint jobb med min bil så den blev ombesiktad utan problem hoppades på kräftor och öl och självklart förtjänade han det ❤. Jag mumsade i mig en räkmacka och en Smirnoff 😋. En bra måndag helt enkelt! 😊.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 634
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 090
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pluggtråden
  • Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur