Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hasar runt som en gammal tant. Tränade med syrran igår och för det första har jag inte tränat sen i våras, och sen tränar vi inte riktigt lika utan syster jobbar mer med ren styrka och vikter så igår blev det helt nya övningar för mig...
Min ländrygg och rumpa var typ avdomnade igår kväll, men idag..... OMG :rofl:

Varit på promenad med barn och hund och fixat i stallet på vägen hem. Släppt ut ponnyn utan munkorg för första gången sen i somras (tidigare haft fång och hade känning i somras). Lite nervös att han ska få känning igen.

1572876924721.webp

vet inte, känns inte rätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 616
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 087
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka