Här hann katten diska innan jag åt.....
Hoppas du också fick mat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hann katten diska innan jag åt.....
Jodå jag fick resterna![]()
Det påminner lite om den där jobbsökande i störiga tråden som försöker hugga jobben innan de uppstår. Kisse har kanske läst råden om att visa framtassarna och göra spontanansökningar med bifogat arbetsprov.
Hoppas du också fick mat!
Så generöst av kisse!Jodå jag fick resterna![]()
Åh jag vet precis känslan! Det blir tyvärr inte bättre... A går ju i skolan nere på stan nu, det känns gigantisktSonen deklarerade bestämt att han skulle sova själv ikväll. Ingen nattning, ingen saga, inget mys och ingen sång. Bara en kram och så skulle jag gå.
Han som alltid velat ha mig intill dig tills han somnat.
Åh mitt arma mammahjärta..!
Givetvis fint att han blir mer självständig och växer och yada yada, men alltså - lite förvarning tack?!![]()
Jag saknar mina små barn!Sonen deklarerade bestämt att han skulle sova själv ikväll. Ingen nattning, ingen saga, inget mys och ingen sång. Bara en kram och så skulle jag gå.
Han som alltid velat ha mig intill dig tills han somnat.
Åh mitt arma mammahjärta..!
Givetvis fint att han blir mer självständig och växer och yada yada, men alltså - lite förvarning tack?!![]()
Skönt att det finns likasinnade.Bäddade ner mig i sängen men slog ett öga på klockan och det saknades 100 steg från dagens stegmål, var bara till och kliva upp och gå en runda i huset . Men nu är jag nedbäddad igen![]()
Jag gillar din inställning!Bäddade ner mig i sängen men slog ett öga på klockan och det saknades 100 steg från dagens stegmål, var bara till och kliva upp och gå en runda i huset . Men nu är jag nedbäddad igen![]()
Jag bävar!Åh jag vet precis känslan! Det blir tyvärr inte bättre... A går ju i skolan nere på stan nu, det känns gigantiskt![]()
Synd du inte sa till. Jag hade över ligger på 16000. Så var många steg Man kunde få.Bäddade ner mig i sängen men slog ett öga på klockan och det saknades 100 steg från dagens stegmål, var bara till och kliva upp och gå en runda i huset . Men nu är jag nedbäddad igen![]()
Inte jag. Mvh rör mig för mycket på jobbet och hatar motion...Jag gillar din inställning!
Hemmagjord är alltid mycket bättre än allt färdig köpt.Fint vinterväder idag med när jag for till stallet och fixade box och lite lätt skrittmotion på lina med pållan.
Sedan när älsklingen kom hem blev det fredagsmiddag i form av garlic & peppermedaljong, klyftpotatis, haricot verts och sallad och kall bea och rödvinssås samt ett halvt glas Smirnoff raspberry, gott gott. Att man skulle bli 36 innan man fattar hur gott det är med rödvinssås och bea tillsammans
. Menä är ju för de färdiga inte är särskilt goda och nu har jag hittat ett bra recept där jag använder Oxfond med rödvin och zetas röda matlagningsvin, blir faktiskt inte alls tokigt!
.
Hemmagjord är alltid mycket bättre än allt färdig köpt.