Jäkla äckelmildväder; bilen var ju inte ens ren längre när jag parkerade hemma
. Nåja nu är skåpen påfyllda ordentligt här hemma och i bokhyllan står fyra nya tjockpocketböcker; de fyra första delarna av serien Sju systrar
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en gråbrun bil. Mycket praktiskt när man bor längs grusvägHar jag sagt att jag brukar köra grusväg?Visa bifogad fil 43602
Heter din lastbil the red lightning eller? Ser det i hörnet på fotot som verkar komma från någon kamera, kommer ditt användarnamn därifrån? Blev orimligt nyfikenMärktes när jag körde hit att det närmade sig lunch. Många som äter lunch på Chappens resturang. Riktigt så här ser det ej ut under deras högsäsong. Lite mer personbilar då.
Visa bifogad fil 43595
JAAA!!!Blev kontaktad av en fotograf idag som vill ta bilder på mig. Vågar man?![]()
Vad är 25-åringen? Son? Inneboende? Älskare? Sjukt oklart känner jagDet är bara ett sätt att kalla honom för något. Jag kan byta men jag vet inte till vad. Något förslag?
Vad är 25-åringen? Son? Inneboende? Älskare? Sjukt oklart känner jag![]()
Plutten?Det är bara ett sätt att kalla honom för något. Jag kan byta men jag vet inte till vad. Något förslag?
Isåfall Sir PluttHaha, det känns ju mer som en hundvalp![]()
Å andra sidan ser den alltid skitig ut!Jag har en gråbrun bil. Mycket praktiskt när man bor längs grusväg![]()
Grå/silver metallicÅ andra sidan ser den alltid skitig ut!Vi hade en lång diskussion om färg när vi beställde förra bilen som fabriksny. Den var mörkblå och den klarade sig förvånansvärt bra på grusvägarna. Den här köpte vi lite mer akut och begagnad och kunde därmed inte välja färg. Vinröd är inte en bra färg kan vi konstatera. Den såg dessutom extra skitig ut bland alla rena stadsbilar vid tågstationen.
![]()
Fulaste, tråkigaste och den mest praktiska färgenGrå/silver metallic![]()
Röd är bäst ur trafiksäkerhets perspektiv. Silver/grå är mest praktiskt.Å andra sidan ser den alltid skitig ut!Vi hade en lång diskussion om färg när vi beställde förra bilen som fabriksny. Den var mörkblå och den klarade sig förvånansvärt bra på grusvägarna. Den här köpte vi lite mer akut och begagnad och kunde därmed inte välja färg. Vinröd är inte en bra färg kan vi konstatera. Den såg dessutom extra skitig ut bland alla rena stadsbilar vid tågstationen.
![]()