Precis lagt klart ett 1000-bitar pussel. Eller, jag la 999 st bitar eftersom den sista biten tydligen har ramlat ned i min morgonrocksficka och hamnat i tvätten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isåfall Sir Plutt![]()
Alltså, jag hänger på ett forum och de tycker att jag ska kalla dig Sir Plutt, är det okej? Kan jag använda det på jobbet också?Jag ska fråga vad han känner för det namnet![]()
Alltså, jag hänger på ett forum och de tycker att jag ska kalla dig Sir Plutt, är det okej? Kan jag använda det på jobbet också?
Nix, det är ”användarnamnet” jag använder mig av på dashcammen.Heter din lastbil the red lightning eller? Ser det i hörnet på fotot som verkar komma från någon kamera, kommer ditt användarnamn därifrån? Blev orimligt nyfiken![]()
Drar ut på min ledighet en extra dag och ska alldeles strax sätta mig i tatueringsstolen![]()
Alltså.. Vi tvättar aldrig bilen så det gör inget om den ser skitig ut även renÅ andra sidan ser den alltid skitig ut!Vi hade en lång diskussion om färg när vi beställde förra bilen som fabriksny. Den var mörkblå och den klarade sig förvånansvärt bra på grusvägarna. Den här köpte vi lite mer akut och begagnad och kunde därmed inte välja färg. Vinröd är inte en bra färg kan vi konstatera. Den såg dessutom extra skitig ut bland alla rena stadsbilar vid tågstationen.
![]()