Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kompis gjorde också så, hon flyttade dock över 100 mil norrut. För henne var det välbehövligt och har gjort henne otroligt gott! Flydde stadskaoset (bodde i gbg) till en liten by långt upp i norrland.Jag har nu bestämt mig, ska flytta 50 mil bort i två månader mitt ut i skogen inneboende på en hästgård.
Jag mår kasst och behöver en förändring, och i skogen bland hästar mår jag bra. Är jättebilligt så behöver inte hyra ut min lägenhet så fungerar det inte kan jag åka hem igen. Kollat så det är bara två mil till närmaste psyk också.
Ska prata med läkaren imorgon och se hur det går att lösa och vad hon säger.
Jag känner mig en aning mer uppåt nu iaf.
Tänker så jag med, att jag behöver en förändring ett tag.En kompis gjorde också så, hon flyttade dock över 100 mil norrut. För henne var det välbehövligt och har gjort henne otroligt gott! Flydde stadskaoset (bodde i gbg) till en liten by långt upp i norrland.
Jag har stallet ungefär 30 meter från ytterdörren......Cyklat till stallet för att byta täcke på ena ponnyn. Är SÅ glad att ha stallet 1 km från ytterdörren![]()
Du har å andra sidan betydligt mer ansvar och jobb med stallet än vad jag harJag har stallet ungefär 30 meter från ytterdörren......![]()
Har 800 meter, så skönt!Cyklat till stallet för att byta täcke på ena ponnyn. Är SÅ glad att ha stallet 1 km från ytterdörren![]()
Alldeles sant. Utsläpp och mocking klockan 5 på morgonen hade jag t.ex. gärna bytt bort......Du har å andra sidan betydligt mer ansvar och jobb med stallet än vad jag har![]()
Vi kör gardinlöstFunderar på att ta ner gardinerna och inte sätta upp nya. Köra gardinlöst. Hmmm![]()
Gardiner är för 1900 talet!Funderar på att ta ner gardinerna och inte sätta upp nya. Köra gardinlöst. Hmmm![]()
Gå inte och lägg dig. Sov på planet.Är jag på krogen? Ja.
Har jag packat klart? Nej.
Går mitt plan typ 06? Ja.
Rimlig planering Törnis![]()
Nej skulle jag säga. Vet inte vad det där är för mening.Min klass är rätt rolig mellan varven.
En person har svårt att skilja på "it's" och "its" och hjälpsamma som vi är i klassen, så försökte vi hjälpa hen att förstå. När ingen lyckades så tog sig en person friheten att skriva följande:
"Remember this and you’ll be fine:
"It is" is its ground form for it's."
Lagom förvirrande ändå
Edit: Efter för mycket tänkande har jag trasslat in mig själv i grammatiken... är det grammatiskt rätt att säga så?![]()
Influensa?Jag har fatta beslut och avbokat ridlektion. Får inte behålla någon vätska, har huvudvärk, och ont i kroppen så jag knappt kan gå. Detta suger.