Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därav att jag användeTemuggar kan per definition inte vara för stora!
Oj det där hade stressat ihjäl mig.@Hoarfrost @GardenAngel
Jag vill också vara med i gruppen! Jag vantrivs egentligen inte på jobbet, men jag vantrivs med ledningens oförmåga att fungera på ett vettigt sätt. Vill tex vara ledig två dagar i mars, ansökte i december, så i god tid i förväg. Pratade med chefen i januari om detta då det varit problem med systemet, men hon var helt lugn och svarade att det inte var någon fara och att hon fått mitt mail om det och hade noterat att jag ville ha semester då. Bokade resa till Sälen. Nu kommer chefen och säger att hon inte kan godkänna semestern eftersom en annan avdelning har utbildning dessa två dagar. Men det visste hon väl i januari eller har de så dålig framförhållning? Har hon inte haft tillräckligt god tid på sig att hitta en till vikarie?
Usch, vad jobbigt att inte ha ett system för sånt. Det har ju vi. Är semestern beviljad i systemet så är det liksom beviljat. Då kan de inte ändra sig.Jag åkte till Island som 30 års present till mig själv. Stressen innan att chefen plötsligt skulle ändra sig var extrem.
Jag har en vikarie som sagt att han kan jobba. Ska se om de beviljar att han jobbar.Hoppas ni kan lösa det ändå på något sätt?
Är villig att hålla med emellanåt... båda katterna sov i min säng en natt förra veckan då jag var ensam hemma över natten. Jag somnade typ 2.30 pga katterna som tyckte att det var en genial ide att leka jägare i min säng. Sen väcker ena katten mig typ 7.30 genom att trampa i mitt ansikte. Det gav ingen reaktion då jag var dödstrött, så katten (jag vet inte ens vem av dem det var! Och de är inte lika varandra...) gick upp på mitt sängbord och välter ut ett vattenglas över sängen och golvet. Jag kände ungefär "JAG ORKAR INTE!". Gick i alla fall upp och gav dem mat så att de skulle lämna mig ifred en stund.Katter är så evil.![]()
Jag vill också vara medVi får ha en liten terapi jobbgrupp tillsammans @Hoarfrost @GardenAngel
Alla andra med problem på jobbet är givetvis också välkomna!
Själv har jag gett mig själv terapi i prat med mamma, bokat tid på psykiatritjänst och nu ligger jag i sängen med täcket över mig. Troligen blir det pizza till middag.
Så det så.
Klart du fårJag vill också vara med![]()
Åh när jag hade praktik i en djuraffär ett tag så fanns det två prickiga gotlandskaniner där ..Dessa tre är som hungriga vargar som fort dom hör mig kommaSkulle kunna tro att dom inte fått mat på flera år haha! Så glad att det funkade så bra att släppa in två brudar till vår Emil
Visa bifogad fil 45292
Och de tänkte inte på att det där var din vardag..?Oj det där hade stressat ihjäl mig.
Jag åkte till Island som 30 års present till mig själv. Stressen innan att chefen plötsligt skulle ändra sig var extrem. Påminde chefen typ en gång i veckan och krävde att hen skulle skriva ner det på ett papper att hen godkände och inte skulle ändra, med tillhörande signatur.
Höll på att inte få gå från jobbet när jag skulle åkaHur gick det när jag var borta två veckor? "det var fruktansvärt" och "jag har aldrig mått så dåligt och varit så stressad" samt "alltså vi sparade det här och det där till dig för vi fattar inte hur man gör"
Hoppas ni kan lösa det ändå på något sätt?
I feel you!Kan inte sova. Hur kan man vara så trött men inte kunna sova![]()
Nope. De har ofta otur när de tänker. Får ofta höra "åh du är så toppen och lugn när det kaosar jag hade stressat ihjäl mig"Och de tänkte inte på att det där var din vardag..?En del människor kommer verkligen inte så långt i sina tankar ibland..!
![]()
Studier gäller till 120% också!Jag vill också vara med![]()
De har inte kommit på tanken att fråga hur du mår? Eller be dig att tänka på dig själv i första hand? Eller något liknande?Nope. De har ofta otur när de tänker. Får ofta höra "åh du är så toppen och lugn när det kaosar jag hade stressat ihjäl mig"
Vill väldigt gärna skrika typ "im dead inside! “ och se deras miner.
Men... I will keep it classy. Men det är en rolig tanke![]()
Har man så långa lektioner nu?!Idag är jag schleten, fan. Har dock ingen jätteångest över att jag ska ha 110 minuter svenska med den jobbiga gruppen - jag har ju min plan! Slutar med lektioner 13.30, brukar sitta och planera till ca 15.30 men idag ska jag gå hem!
Ledig imorgon, sen treorna torsdag-fredag och sen SPORTLOV!
Nu ska jag lyssna på lite klassisk pop för att försöka få upp energin.