... och där gick strömmen 
Det blev förresten framflyttat. Klokt. Verkar onödigt våghalsigt att ge sig ut på vägarna med häst nu
Det blev förresten framflyttat. Klokt. Verkar onödigt våghalsigt att ge sig ut på vägarna med häst nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, här har vi ström fortfarande.... och där gick strömmen![]()
Tur jag hann rida en kort runda innan det började blåsa hårdare (då hade jag inte ridit alls) för nu stod jag i sadelkammaren och såg ett träd bakom stallet falla.....
Haha, samma här! Väl inne kom solen (?!) fram.Hästarna är inne. Och precis i samma ögonblick så slutade det regna. Men det lär nog inte vara slutet på regnet, misstänker jag......
Hunden är sur på mig. Jag försökte få honom med mig ut i trädgården när jag tog in hästarna, men det vägrade han. Nu surar han för att jag inte vill promenera. Uppenbarligen tror han att det vare sig regnar eller blåser i skogen...... (eller, ja, blåst bryr han sig nog inte så mycket om men regn hatar han)......Haha, samma här! Väl inne kom solen (?!) fram.
❤❤❤❤ Stora kramar till er. Man går sönder.Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()