Alltså, jag funderar faktiskt också på att sjukanmäla mig i morgon.Ska du och jag sjukanmäla oss kanske?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag funderar faktiskt också på att sjukanmäla mig i morgon.Ska du och jag sjukanmäla oss kanske?![]()
Tack för att du skrev det, det har ju jag också glömt att göra kom jag på nu![]()
Alltså, jag funderar faktiskt också på att sjukanmäla mig i morgon.Just nu är det omöjligt att ens skriva mail, hittar inte ord.
För att hen vill vara trevlig hoppas jag!ITs spellista spelar macarena i raveversion... och jag fick nyss en chokladcroissant av en kollegaVad vill hen?
Förstår mig inte på den här dagen.
Tycker inte du är för känslig. Det funkar liksom inte att kollegor beter sig som din gjorde/gör.Nu fick jag svar på mailet från chefen (där hen skrev att vi skulle prata om det imorgon, dvs hen har inte sett sms:et med sjukanmälningen jag skickade än) Och nu skäller jag på mig själv om att jag är alltför känslig.
Samtidigt som jag tänker att om jag är för känslig så är jag väl det då!![]()
Ja, jag får välja att tolka det såFör att hen vill vara trevlig hoppas jag!![]()
Någon som vill ha en katt billigt? Hör världens kras i köket och katten har lyckats ta sig in och slet ner en bit fläskkarré jag skulle marinera från köksbänken. Fem röda känns det som och hon har lärt sig hur man tar sig in i köket trots att jag stängt.
Naturligtvis gick skålen i tusen bitar (keramik). Undrar hur många skålar/tallrikar som gått åt sedan hon flyttade in?![]()
![]()