Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma kallade honom en idiotTycker inte du är för känslig. Det funkar liksom inte att kollegor beter sig som din gjorde/gör.![]()
Bättre att du gör det nu, än att det går överstyr för dig.
Sjuka dig! Jag vill minnas att du sa att det var det du skulle göra när det blev för mycket/gå hem från jobbet under arbetsdagenAlltså, jag funderar faktiskt också på att sjukanmäla mig i morgon.Just nu är det omöjligt att ens skriva mail, hittar inte ord.
Samma sak gäller dig!Sjuka dig! Jag vill minnas att du sa att det var det du skulle göra när det blev för mycket/gå hem från jobbet under arbetsdagen
Det var en bra plan, tycker jag. Och nu låter det som att det är för mycket.
Ja, vi får hålla efter varandraVi får ha en liten terapi jobbgrupp tillsammans @Hoarfrost @GardenAngel
Alla andra med problem på jobbet är givetvis också välkomna!
Själv har jag gett mig själv terapi i prat med mamma, bokat tid på psykiatritjänst och nu ligger jag i sängen med täcket över mig. Troligen blir det pizza till middag.
Så det så.
Jaa jag övervägde att sjuka mig imorgon. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon bitti. Men samtidigt vill jag ge den (andra) gruppen en till chans. De var rätt trevliga första gången jag hade dom så känner att jag vill testa imorgon, ska prova en lite ny taktik. Men jag kommer inte dra mig från att ”ge upp” och säga åt dom ”gör vad ni vill” och sen säga till rektor att jag aldrig går dit mer.Samma sak gäller dig!![]()
Nämen så trevligt med ösregn och blåst när jag ska gå 7km. Tur jag har bra jacka![]()
Vädret är fortsatt läbbigt idag här också..... Det var INGEN skön halvtimme när jag rastvaktade idag.....Vad i helvete pågår? Trodde vädret blivit bättre? Mvh gick 300 meter och köpte vin, är dränkt
Vädret är fortsatt läbbigt idag här också..... Det var INGEN skön halvtimme när jag rastvaktade idag.....![]()