Jag är superduperjättetrött. Extra kuligt att jag jobbar till 18 idag och därefter ska direkt till stallet. Lär således vara hemma cirkus 19.45 eller så. Tur att det åtminstone finns mat färdig hemma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som har problem med att jag inte får upp notiser längre? Jag måste klicka på notiser för att se nya..
KL
Har iaf haft sista lektionen nu. Så intressant att mina "pedagogiska metoder" funkar klockrent i två av fyrorna men inte dom andra..
Jag är superduperjättetrött. Extra kuligt att jag jobbar till 18 idag och därefter ska direkt till stallet. Lär således vara hemma cirkus 19.45 eller så. Tur att det åtminstone finns mat färdig hemma!
Åh vad kul att höraMin chef är en raring förrestenmina mörka tankar tänker att chefen tror att jag gör mer än vad jag gör men jag får försöka lita på henne som säger att hon är nöjd med mig.
Och jag ska få göra mera av det som jag tycker är roligt![]()
Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...
Handlar om en deltagare i BBHaha jag känner snubben jag förmodar att artikeln handlar om. Glasman va?![]()
Mina kollegor var lite buttergurkor.Åh vad kul att höraHoppas det blir bättre nu
![]()