Nä. Det tar i REJÄLT med jämna mellanrum. Och det låg till och med lite snö på marken när jag kom ut.... Men nu är jag tillbaks igen under filten och med sprakande brasa....Har det inte lugnat sig där än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Det tar i REJÄLT med jämna mellanrum. Och det låg till och med lite snö på marken när jag kom ut.... Men nu är jag tillbaks igen under filten och med sprakande brasa....Har det inte lugnat sig där än?
Säger bara grillen,man kan göra massa mat på den och även koka vatten till typ kaffe/te.Vi inväntar vedspis. Vi har i värsta fall en öppen spis vi typ kan grilla köttbullar i.
Stormkök finns nedpackat i magasinet.. eh.. någonstans..
Vi väntar på att omhoppningen ska börja, väldigt spännande!
Efter prisutdelningen går vi till hotellet där dottern och jag ska duscha innan det är sovdags![]()
Med tanke på vädret som varit nu under senare tiden och hur en del drabbats av översvämningar kom jag att tänka på denna dagen som jag kommer ihåg då jag var utanför Uppsala just under dessa skyfall.
Man kan inte annat än le lite över folks hittepås
https://www.expressen.se/tv/nyheter/har-badar-folk-i-oversvamningen-pa-centralstationen/
Ja liiiite kyligare nu än sommaren 2018 .......Dock lite i kallaste laget nu, va? Men om det hade slagit till och blivit smällkallt hade man kunnat åka skridskor lite varstans....
Elen kom tillbaks efter 20-30 min. Då rusade vi in i köket och hann just börja laga mat innan det blev kolsvart igen. Sambon var så himla läcker när han iklädd pannlampa försökte rädda maten.Säger bara grillen,man kan göra massa mat på den och även koka vatten till typ kaffe/te.
Jag är fascinerad av morgon-hurtiga personer! Som städar innan nio, eller till och med springer innan frukost!Redan städat sovrummetHänder inte allt för ofta
![]()