Kan de inte skrapa samtidigt som de pratarSambon har fastnar i ett sk gubbmöte. Dvs, han skulle gå ut och skrapa färg men nu har områdets män har samlats i grupp och diskuterar färgskrapning, släp, båtar och sådana där andra saker som gubbar gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan de inte skrapa samtidigt som de pratarSambon har fastnar i ett sk gubbmöte. Dvs, han skulle gå ut och skrapa färg men nu har områdets män har samlats i grupp och diskuterar färgskrapning, släp, båtar och sådana där andra saker som gubbar gör.
Haha nej det klarar de inteKan de inte skrapa samtidigt som de pratareller klarar inte män det
![]()
Tro fan att det aldrig blir något färdigt dåHaha nej det klarar de inte![]()
Ledig dag (tar ut 8 h arbetstidsförkortning). Tänker göra en cykelutflykt längs Lagan.
Helt hopplöst. Och det är inte som om vi har någon möjlighet till flextid eller så, utan det är tveklöst avdrag på lönenSå himla typiskt det där![]()
Helt hopplöst. Och det är inte som om vi har någon möjlighet till flextid eller så, utan det är tveklöst avdrag på lönen![]()
Aha, det förklarar sakenDet behövs inte. De lediga dagarna ligger insprängda så jag har aldrig gjort mer än elva dagar i rad(Och ja, veckovila och dygnsvila är korrekt.)
Har ni inget vilrum/akutrum?Oj vad jag önskar att det någostans på jobbet fanns en soffa att sitta / ligga i. Är så väldans trött, och skulle behöva vila 10 minuter.
Nu undrar jag bara VEM som beställt blåsten![]()
Det är en godkänd anledning, men du har väl inte flyttat till Hälsingland än?Jag kanske är skyldig! Så flugjävlarna blåser bort![]()
Det är en godkänd anledning, men du har väl inte flyttat till Hälsingland än?
Då behöver inte blåsten vara här!!!![]()
Du borde ha specificerat bättre när du beställdeNä det har jag ju inte förstås![]()
Det är Skåne som har skickat den vidare. (förlåt, den kommer ändå alltid tillbaka vart vi än skickar den...)![]()
![]()
Åh, skrattade till åt det här! Kan se det framför migSambon har fastnar i ett sk gubbmöte. Dvs, han skulle gå ut och skrapa färg men nu har områdets män har samlats i grupp och diskuterar färgskrapning, släp, båtar och sådana där andra saker som gubbar gör.