Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fasen migrän är inte roligt! Hoppas du orkar sova bort det.
Jag äter dåligt i perioder och skärper till mig i perioder. Ska försöka äta hälsosammare från och med måndag. Fick just ett paket med 800g laktris.ok, jag får helt enkelt be sambon gömma godiset så jag inte hittar det.
![]()
Sambon äter inte laktris. Mycket praktiskt.Eller så gömmer du lakritsen från sambon så du får ha det ifred![]()
Kan vara så. Min näsa tar in vatten direkt. Den stängs verkligen inte.Kan det vara så att olika näsor har olika lätt att ta in vatten? Min fundering bottnar i att jag nog gör lika oavsett om jag hoppar i vattnet eller om jag duschar, dvs. att näsan automatiskt ”stängs” när jag håller för andan.
Men jag förstår verkligen obehaget av vatten i näsan. Ibland får jag upp för mycket vatten för fort i bihålorna när jag sköljer näsan och det gör ONT.
Har snyggat till mitt sovrum. Tror jag ska ta och ladda ner Sims 4 till min dator![]()
Sambon äter inte laktris. Mycket praktiskt.![]()
Laddar fortfarande. Supersnabbt mobilt bredband här på landet.
Jag äter dåligt i perioder och skärper till mig i perioder. Ska försöka äta hälsosammare från och med måndag. Fick just ett paket med 800g laktris.ok, jag får helt enkelt be sambon gömma godiset så jag inte hittar det.
![]()
Jag vet. Med skillnaden att landet också är hemma. Har insett att jag vare sig ingår i de 95 eller 99,9 procent i visionerna om bredband. Trots att jag bor i södra Sverige nära två större städer. Men bra dagar är det i alla fall hyfsat stabilt på 2 Mbit/s.
"
På kort sikt höjs målsättningen till att 95 procent av alla hushåll och företag bör ha tillgång till bredband om minst 100 Mbit/s redan år 2020.
Målen innebär att 98 procent bör ha tillgång till bredband om minst 1 Gbit/s i hemmet och på arbetet, resterande 1,9 procent bör ha tillgång till minst 100 Mbit/s, och 0,1 procent bör ha tillgång till minst 30 Mbit/s senast år 2025. Målen innebär också att alla bör ha tillgång till stabila mobila tjänster av god kvalitet där de normalt befinner sig senast år 2023.
"