Du får jättegärna visa några testfoton sedanJag blev snål på ultran men kameran var det som fick mig såldTrodde faktiskt inte jag skulle bli så glad av en liten telefon men den känns verkligen lyxig
Kameran är ju det som är viktigast!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får jättegärna visa några testfoton sedanJag blev snål på ultran men kameran var det som fick mig såldTrodde faktiskt inte jag skulle bli så glad av en liten telefon men den känns verkligen lyxig
Kameran är ju det som är viktigast!![]()
Har hen inte fått nån plan?
Jag fick typ ny en gång i halvåret
Även om det inte hjälpte pga andra anledningar
Var ju liksom inte jag som var den största orsaken till LVU
AhaMjo men den är inte så uppdaterad. Föräldern har gjort en stor del men det fattas en del som jag tror att föräldern inte förmår. Den gör också helt galet gränslösa saker till och från, som den inte ser själv.
Det är absolut inte fel på viljan iaf![]()
Att köpa täcken är bättre än sex.Råkade köpa ett täcke till shettisen. Som inte lär behöva något täcke typ någonsin. Och jag ska spara pengar - inte handla saker! Hur fungerar hjärnan?!![]()
Google>jysk öppettiderAtt köpa täcken är bättre än sex.
Men det är ju ett välbehövligt täcke, och fint och gör en glad.Råkade köpa ett täcke till shettisen. Som inte lär behöva något täcke typ någonsin. Och jag ska spara pengar - inte handla saker! Hur fungerar hjärnan?!![]()
Jag bläddrade lite snabbt och trodde först det var en älg i ett täcke
Inte jag hellerJag använder inte ens handväska![]()
HAHA ja tyvärr är han ju ingen älgJag bläddrade lite snabbt och trodde först det var en älg i ett täckeFörlåt. Var tvungen att gå tillbaks och titta
Ptja min har faktiskt täcke idag... +1, ösregn och vindbyar på 18 m/s eller så.. Då får faktiskt tom shettis regntäcke när den fällt halva sommarpälsen..Råkade köpa ett täcke till shettisen. Som inte lär behöva något täcke typ någonsin. Och jag ska spara pengar - inte handla saker! Hur fungerar hjärnan?!![]()