Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vit hade varit snyggt men inte så länge när man är hundägare o ibland glömmer att fingrarna/handskarna var smutsiga,så svart blir bra, jag måste nog specialbeställa mitt då jag har huvudstorlek bebis typ.Jag håller på att syr pannbanden nuMen ville du ha en vit får du vänta tills efter tisdag, ska tvätta det vita tyget då.
Det är väl 1 vecka kvar till 1:a advent? eller har jag värre noll koll än vanligt?A står och klär både gran och flamingo![]()
Japp. Och en vecka kvar till FriendsDet är väl 1 vecka kvar till 1:a advent? eller har jag värre noll koll än vanligt?
Men då är ju vi på horse show så vi tjuvstartarDet är väl 1 vecka kvar till 1:a advent? eller har jag värre noll koll än vanligt?
Vad har du för omkrets? Dom jag gör är 52 cm i omkrets men man bör nog inte ha mindre än 54 för då blir dom nog för stora.Vit hade varit snyggt men inte så länge när man är hundägare o ibland glömmer att fingrarna/handskarna var smutsiga,så svart blir bra, jag måste nog specialbeställa mitt då jag har huvudstorlek bebis typ.![]()
Okej.Men då är ju vi på horse show så vi tjuvstartar![]()
Det är så jäkla skönt! Och bra avkoppling från jobbLåter som det varit väldigt försummat väldigt länge.
Så oändligt skönt det måste vara att få fixa allt som man vill ha det!
Jag hade nog varit smått euforisk mitt i det där arbetet. Inför vetskapen om hur bra det kommer att bli.
Vet ju hur bra det kändes bara av att stängsla en ny hage
Jag har föt mycket blommor i fönstren så jag får ändå inte plats med adventsljusstakar, vi har diverse hängande ljus iställetOkej.
Jag vart ärligt fundersam om det var idag, det är ju söndag och tänkte "vad kul surgranntanten har missat".
Attans det nöjet blev jag utan.
Jag tror jag ev. kastar upp en adventsljusstake när det är dags för syns skull sen är det klart, ska ändå inte vara hemma heller så.
Om jag sätter timer på lyset får jag se![]()
Tycker det är rätt kul faktiskt! Skönt att jobba ute och så känslan när allt funkar som det ska igen och jag vet att det kommer hålla ett antal år utan problemÅh så skönt att få sådant där gjort! Det är inte roligt men när man tittar ut över fint stängsel känns det bra![]()
Blommor, såna som ska vara gröna menar du?Jag har föt mycket blommor i fönstren så jag får ändå inte plats med adventsljusstakar, vi har diverse hängande ljus istället![]()
Vill du ha aloe av mig? Den förökar sig konstant!Blommor, såna som ska vara gröna menar du?![]()
Min ridhjälm är 56 men om jag mäter den öronvärmaren jag har så är den 54 och i fleece hade den varit större så hade den blåst av eller om jag hade satt den som ett pannband så hade det blivit en ögonbindelVad har du för omkrets? Dom jag gör är 52 cm i omkrets men man bör nog inte ha mindre än 54 för då blir dom nog för stora.