Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket som drar igång den här veckan.
Ätit frukost måste jobba på kontoret nu smart men hade mycket hellre gått ut nu istället.
Vädret ställer om sig mot hösten. Folket förbereder sig. Jag förbereder mig. Hästarna förbereder sig.
Kanske ska ta och klippa gräset senare idag en sista gång i sommar.

Ligger i sängen och överväger att gå upp och fixa kaffe. Borde gå och köpa färg och dra igång byrå-projektet. Borde även gå till skomakaren med mina favoritskor från MJ där jag råkade snubbla i rulltrappan och ”skala av” hela klacken. Ber en bön att han kan rädda dom ...

Har också köpt födelsedagspresent till mig själv... "Rosor för nordiska trädgårdar del 1" :up:

Den är utgången från förlaget, praktiskt taget omöjlig att få tag på (och när den finns brukar den betinga fyrsiffrigt belopp...) och jag fick den till superpris på ett antikvariat :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 214
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 973
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 588
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår