På tal om värme.....min mans föräldrar bor i Bakersfield, CA....... Jag kollade just vädret för en vecka framåt, och det kommer att bli mellan 37 och 39 grader där varenda dag.....![]()
![]()
Men Bakersfield SKA vara sa har varmt. Vastra Oregon inte alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om värme.....min mans föräldrar bor i Bakersfield, CA....... Jag kollade just vädret för en vecka framåt, och det kommer att bli mellan 37 och 39 grader där varenda dag.....![]()
![]()
Jo, jag vet att det är normaltemp...... Men det är ju ändå helt förfärligt - som en bakugnMen Bakersfield SKA vara sa har varmt. Vastra Oregon inte alls.Hos min kompis i Delhi Californien, bara lite norr om Bakersfield, ar det mellan 40 - 50*C storre delen av en mycket lang sommar.
(och dar borjar hundtraningen efter 8 pm varje traningskvall hela sommaren, och slutar inte forran frammat 4-5 pa morgonen.)
Jo, jag vet att det är normaltemp...... Men det är ju ändå helt förfärligt - som en bakugn!
Tur man läser sånt som intresserar en, dvs vintrådar!Jag fick i uppdrag att köpa en god champagne att ge bort till chefen och hans fru eftersom de gifte sig i somras. De är vinnördar så det är lite risky, men jag har bestämt mig för en Pol Roger Brut Vintage efter de goda omdömena.
Lagom present när ett fint par tillslut gifter sig efter att ha varit ihop i 20 år, på bröllopsfesten var det bara den allra närmsta familjen.
Jag är så sjukt nervös för jag kommer att få hem främmande idag. Det är några som ska hälsa på min hanhund som de är intresserad av att använda i avel. Jag har aldrig i mitt vuxna liv haft besök av helt främmande personer så jag vet inte hur man "ska" göra i såna lägen. Jag har asperger, social fobi och gad bla. så detta är extremt jobbigt för mig. De har en bra bit att åka, +4 timmar och jag vet inte om man "ska" bjuda på något att äta? Grejen är bara att jag har, sen ett år tillbaka, dysfagi/sväljningsfobi så allt som har med ätande och dricka att göra är väldigt ångestfyllt för mig. Jag har det senaste året i stort sett bara levt på youghurt och välling. Jag klarar inte ens av att laga mat utan att få hemsk ångest. Men det känns ju väldigt otrevligt att inte erbjuda någon form av mat eftersom de har rest så långt, eller?
En bulle eller kaka kanske?Jag är så sjukt nervös för jag kommer att få hem främmande idag. Det är några som ska hälsa på min hanhund som de är intresserad av att använda i avel. Jag har aldrig i mitt vuxna liv haft besök av helt främmande personer så jag vet inte hur man "ska" göra i såna lägen. Jag har asperger, social fobi och gad bla. så detta är extremt jobbigt för mig. De har en bra bit att åka, +4 timmar och jag vet inte om man "ska" bjuda på något att äta? Grejen är bara att jag har, sen ett år tillbaka, dysfagi/sväljningsfobi så allt som har med ätande och dricka att göra är väldigt ångestfyllt för mig. Jag har det senaste året i stort sett bara levt på youghurt och välling. Jag klarar inte ens av att laga mat utan att få hemsk ångest. Men det känns ju väldigt otrevligt att inte erbjuda någon form av mat eftersom de har rest så långt, eller?
Jag är så sjukt nervös för jag kommer att få hem främmande idag. Det är några som ska hälsa på min hanhund som de är intresserad av att använda i avel. Jag har aldrig i mitt vuxna liv haft besök av helt främmande personer så jag vet inte hur man "ska" göra i såna lägen. Jag har asperger, social fobi och gad bla. så detta är extremt jobbigt för mig. De har en bra bit att åka, +4 timmar och jag vet inte om man "ska" bjuda på något att äta? Grejen är bara att jag har, sen ett år tillbaka, dysfagi/sväljningsfobi så allt som har med ätande och dricka att göra är väldigt ångestfyllt för mig. Jag har det senaste året i stort sett bara levt på youghurt och välling. Jag klarar inte ens av att laga mat utan att få hemsk ångest. Men det känns ju väldigt otrevligt att inte erbjuda någon form av mat eftersom de har rest så långt, eller?
Packar det sista med sonen, de ska ut på hajk så vi kollade att allt var med. Jag packade lite extra mat i form av pizzabullar eftersom jag vet att det blir trevligast för alla om sonen äter.![]()