Vad göra?

lady_vip

Trådstartare
Känns helt hopplöst... Min häst behandlades i båda framknäna för exakt 2 veckor sen och skulle idag sättas igång. Men vi fick minst sagt kalabalik i hagen idag och hon och några hästar till sprang i full fart i säker 15-20 minuter innan jag lyckades fånga henne och slänga in henne i en box. Och hon som var ren innan idag haltar nu igen....

Vad gör jag? Skadan är egentligen enkel, en lätt överansträngning och ingenting syntes på röntgen, utan ÅB och 2 veckors vila innan hon skulle skrittas igång.

Tänkte låta henne vila nu i 2 veckor, tror ni hon behöver behandling igen...?

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
1 972
Senast: Noxos
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 864
Senast: Freazer
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka