vad hade ni gjort?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jassica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 186
Sv: vad hade ni gjort?

"han äter samma mat här som han gjorde där så det har inte heller med det att göra."
Grovfoderet är inte detsamma hos dej som hos proffset vilket medför att du kanske måste komplitera det annorlunda nu för att få samma näringtstilförsel som då. Det behöver inte var problemet men måste påpekas. ;)

Har du hästen i det stallet du hade på gården när du hade Hocka hemma eller har du flyttat?

Sv: vad hade ni gjort?

han står i ett annat stall.

*KL*

han har nu sluppit intervaller ett tag, och vi har skrittat, och var idag in till banan, testade halvstängt med det gillade han inte riktigt, plockade av chek och bomull, och det gick sådär men på slutet var jag ändå näjd med honom.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 571
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 628
Senast: Otherside
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka