Vad händer med min dator?

_Elly_

Trådstartare
Jag har sedan igår stora problem med ja webläsaren, java? något?:
* Klicka på saker i webläsaren. Kan inte tex uppdatera status på FB, inte acceptera gåvor på farmville (inte ens om jag går in på zyngas hemsida för då fungerar inte länken till att samarbeta med FB, knapparna går att trycka på men sen händer det zero), klicka på smileysarna när jag skriver detta etc.

* Två internetspel jag spelar visar bara text när jag kommer till första sidan.

Har inte nyaste Firefox men inte haft några problem med det på sidorna jag inte får att fungera nu. Kom upp någon Java-uppdate som jag kan ta klickat nej på men det borde väl inte göra något? Uppdaterar ofta. Verkar inte ha kommit åt nån knapp. Någon som har någon aning?

Sv: Vad händer med min dator?

Låter som JavaScript har blivit inaktiverat :)
  1. Klicka på Verktyg/Tools
  2. Välj Alternativ/Options
  3. Tabben Innehåll/Content
  4. Bocka för Aktivera JavaScript/Enable JavaScript

Mitt förslag är att du uppdaterar Firefox och Java. Har senaste versionerna själv av båda och de fungerar som de skall! ;)

Det var bockat men bockade ur och bockade igen. Nu fungerar det :)
Kanske inte var det eftersom jag inte hann testa sen jag startat datorn men huvudsaken är att det mesta fungerar.
Eller ja verkar inte kunna trycka på smileysarna här men det går att överleva.

nmmolsson: Problemet är att min dator har krånglat riktigt mycket förut och la av. När den blev fixad provades någon nyare version men det fungerade tydligen inte. Jag klarar mig ett tag till även om många sidor ber mig uppdatera ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka