Vad har du för hjälm?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Johanna-79
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 225
Sv: Vad har du för hjälm?

En helt ny och oanvänd sierra troxel hjälm i färgen svart säljes pga fel storlek. strl 51-55 går även att få lite större eftersom man justerar strl själv. bäst om man provar.

det är en lättviktshjälm som är extremt ventilerad, designad för att användas många timmar i sadeln. Storleken justerar du själv.
En annorlunda hjälm för den kräsna i mocka och cordura, hakband i mjukaste skinn.

Nyris: 1860:-
Nu: 800:- (pga att jag måste bli av med den snabbt)

maila eller ring 0762859005

Man får absolut inte annonsera i forumet! :mad: Annonsering får man göra via PM.

En helt ny och oanvänd sierra troxel hjälm i färgen svart säljes pga fel storlek. strl 51-55 går även att få lite större eftersom man justerar strl själv. bäst om man provar.

det är en lättviktshjälm som är extremt ventilerad, designad för att användas många timmar i sadeln. Storleken justerar du själv.
En annorlunda hjälm för den kräsna i mocka och cordura, hakband i mjukaste skinn.

Nyris: 1860:-
Nu: 800:- (pga att jag måste bli av med den snabbt)

maila eller ring 0762859005

Sjyst mot TS att annonsera, nu kommer tråden att stängas ! :mad::mad:

Jag har en HKMhjälm.
14860887.jpg

Jag har en brun/svart från Kavalkade.
Trivs väldigt bra me den!

main.php

/Malin

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka