Vad har hänt?

D

Dania

Kan någon förklara vad som hänt med min dator? När man är ute och surfar lever den sitt eget liv och hoppar tillbaka till sidan innan. Jag hinner inte skriva färdigt
 
Sv: Vad har hänt?

Har du en bärbar dator???

Dom kan leva ett eget liv om man kommer åt med tröjärmarna eler nåt...öhh Naffa hjärnsläpp. rutan som man styr pekare och skrollar sidor med.

Kommer inte i mitt liv ihåg vad rutan hette...nu :crazy::crazy::o

AM
 
Sv: Vad har hänt?

Nej, Jag har en stationär, Jag kan inte skriva något långt inlägg för snart hoppar den tillbaks igen. Den hoppar tillbaka fast jag kan står två meter ifrån databordet så den lever verkligen sitt eget liv. Jag har en trådlös mus så kanske det är den som det är fel på.
 
Sv: Vad har hänt?

Tack Nidron!! Ibland har man inte ordning på hjärnhalvorna :D

Dania. Testa att ta bort din trådlösa mus. Mycket troligt att det är den som trasslar. Ofta hoppar dom runt i hela skärmen när batteriet håller på att ta slut..

Ta en vanlig mus med sladd för att testa om felet avhjälps.

AM
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag glömde min lilla vän musen hemma senast jag åkte till jobbet, så n sitter jag här och irriterar mig över att dator hel**tet för sitt...
Svar
1
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 807
Senast: skiesabove
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 306
Senast: tanten
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 375
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp