Vad har hänt med min dator?

Maleficent

Trådstartare
Nu under dagen har något märkligt hänt, det kommer upp massa reklam från Macshopper när jag surfar och jag tänkte direkt att det var ett virus. MEN, jag har inte laddat ner någonting och när jag är inne på Facebook kommer det absolut ingenting. Vad har hänt och vad ska jag göra för att bli av med skiten?

Mvh
Totalt okunning

Kolla om det finns något installerat på din dator via kontrollpanelen/avinstallera program, om det kanske finns något där som blev installerat idag.
Annars kan du prova med att klicka in på inställningar på din webbläsare och ta bort det där. Använder du chrome så kan du kika på "Grupp med sidor" (Blå markerat) o ta bort de sidor som är oönskade. Annars kolla lite längre ner där det står SÖK och en knapp där de står "hantera sökmotorer.." o ta bort ev. oönskade sökmotorer där.

Hoppas du förstår min förklaring, och om detta inte var till någon hjälp så kan jag tyvärr inte hjälpa.. mer än att du får googla svaret..:grin:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till... 2
Svar
20
· Visningar
1 753
Senast: manda
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 102
Senast: lirco11
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 047
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka