Vad har hänt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

amkm

Trådstartare
Bara en nyfiken fråga..

I morse när jag kollade Bukefalos så la jag själv märke till att jag hade skrivit 2802 inlägg men nu när jag kom in på kvällen så har jag skrivit 2794 inlägg?? Vad hände med de som har försvunnit??

Inte för att jag bryr mig över antal inlägg,men jag är bara nyfiken på hur de har kunnat minska i antal..:o

Sv: Vad har hänt?

Kan det kanske vara så att inlägg i trådar som moderatorerna rensar bort inte räknas med i statistiken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 917
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 143
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 444
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka