vad har jag ett ylletäcke till?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare knasan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 181
Sv: vad har jag ett ylletäcke till?

Mmmmm, ylletacke, perfekt att lagga pa sangen som gosefilt.. lol.. Men varfor inte, istallet for att bli mushus och ha massor av hal i sig...

I alla fall, fodertunnor ar bra men nagonstans sag jag dessa S T O R A plastik pasar som man har "ziplock" i toppen och sen kan man anvanda dammsugaren att suga ur luften i pasen. Det blir da valdigt kompakt och haller sig frascht. Lagg garna i lite malmedel/lukta gott medel och det kommer ut nar du oppnar frascht och fint..
Jag tror det var Clas Ohlsson som har plastikpasarna men ar inte saker.. Jag fortsatter leta..

Jag tror de saljer pa Hooks de har plastikpasarna/vaskorna ocksa som tacken kommer i.. eller var det Borjes? ja jag kommer inte ihag.. du far bara leta..
Och ett ylletacke ar alltid bra att ha, aven om hasten inte behover det.. DU kan ju vara svettig och kall lol..

Kat

Du ska ha det till att titta på!

Har nog kommit att bli mottot här i stallet. Vi köper grejer i princip nonstop och staplar på hög. Våran ständiga fråga är; "Vad händer om det kommer in en till i stallet?" :rofl:

Jag fick svar sedan. En hovslagare följde med mej in i affären några dagar senare för att hjälpa mej att välja hovtång. Då sade han att hans dotter köpt samma täcke och att det ska användas just till fin, för det är ett fintäcke. Jovisst ska jag ha det till att titta på!;)

Mmmmm, ylletacke, perfekt att lagga pa sangen som gosefilt.. lol.. Men varfor inte, istallet for att bli mushus och ha massor av hal i sig...

I alla fall, fodertunnor ar bra men nagonstans sag jag dessa S T O R A plastik pasar som man har "ziplock" i toppen och sen kan man anvanda dammsugaren att suga ur luften i pasen. Det blir da valdigt kompakt och haller sig frascht. Lagg garna i lite malmedel/lukta gott medel och det kommer ut nar du oppnar frascht och fint..
Jag tror det var Clas Ohlsson som har plastikpasarna men ar inte saker.. Jag fortsatter leta..

Jag tror de saljer pa Hooks de har plastikpasarna/vaskorna ocksa som tacken kommer i.. eller var det Borjes? ja jag kommer inte ihag.. du far bara leta..
Och ett ylletacke ar alltid bra att ha, aven om hasten inte behover det.. DU kan ju vara svettig och kall lol..

Kat

Kolla på JYSK också.

Har Anticimex flera ggr/år:devil: Men dom små djävlarna är smarta:eek: "Ser du en, har du 10, sa "gubben" som var ute sist, samt att dom föder en kull i månaden...:crazy: Stallkatten är mätt och fet och grejorna måste vändas/röras flera ggr/vecka även om dom inte används i Låsta garderober...Det räcker med en glipa på 0.5 cm så Pressar dom sig in och "goffar" och bygger små bon av allt Ulligt material, :devil:

Stackare!!!
Testa plastlådor, de där på 50-70 liter. Och några katter till...? Rädda livet på någon katt?

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 343
Senast: Kilauea
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: Mint
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 616
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka