Vad har min katt på hakan??????????

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare LillaMy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 677
L

LillaMy

Jag har en ute katt som jag adpoterade för ca 1½ månad sedan. Tror han är ca 4-5 månader gammal och ute katt.
Har under några dagar sett små svarta prickar i pälsen på hakan. Först trodde jag att det var smuts av nått slag så jag fick med lite besvär bort det. Men nu är det tillbaka på samma plats på hakan dock lite mera men annars väldigt begränsat. Typ 1 x ½ cm. Små små små prickar/korn, mindre än sand, ser inte att de rör på sej. Vad kan det vara?? Nån som vet? :confused:

Hmmmmmmmm, tror jag vet vad det är, sååååå, ni behöver inte tänka längre
:banana:

Just vad jag kom på själv. Men tack för svaret.
Ska badda kissen med lit asolsprit nu. Då blir han sääääkert skit GLAD :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 922
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 022
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Jag bor på en plats där fästingar tack och lov än så länge är ovanliga. Jag har haft 4-5 st på 10 år (på katterna, inga på...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Brie
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 061
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka