Vad har ni att säga om denna sadlen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 3 185
Sv: Vad har ni att säga om denna sadlen?

Sadlen ja, men ingen verkar ha passande träns och stigläder?

Tycker mig inte kunna hitta varken den eller utrustning i samma färg på hemsidan?

Nej, den finns nog inte med på deras hemsida men vet att de har den i affären + tillbehör. Har även för mig att de har den sadeln + tillbehör hos skånska hästutrustning utanför Löddeköpinge. Även Stallshoppen i Tomelilla.

Tänkte köpa den i Tommmelilla eller löddeköpinge så det är ju bra om de har det hemma. Vet du priser på stigläder? Träns om de har det?

Nej tyvärr men ska förmodligen en tur inom Tomelilla på tisdag. kan kolla upp det då om du vill.

Ja tack
Om du kan så kolla gärna om de har sadlen hemma och deras pris, hade varit supersnällt

Tackar det var snällt!

Hade en sadelutprovare för några år sedan när jag skulle köpa sadel till min arab..
Testade en wintec med luftputor.. Hästen blev helt tokig.. den tryckte på ryggraden på hästen plus att putorna blir mindre och större beroende på väderleken... Kan ju inte vara bra för hästen..

För min del blev det en ullstoppad lädersadel!

Tycker inte det är värt o lägga pengar på en wintecsadel!

Då måste det ha varit fel på den sadlen för det är ju det som inte ske hända! Har haft en del Wintecsadlar och de har varit de bästa sadlarna jag varit med om för hästarna!

Det har jag aldrig hört förr

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 147
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Honey07
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka